Een prachtig geschreven en reflectieve roman over liefhebben en verliezen. Over intiem zijn en toch de dood niet naar elkaar durven uitspreken. Dit boek kun je stukje bij beetje lezen of meerdere keren. Elke keer zul je weer iets nieuws ontdekken.
tip van Tiare